Nybyggt

Nybyggt kan dock aldrig vara fel när det ligger på en fantastisk tomt som denna. Här bor fd livsmedelsdirektören, Saltsjöbadens bad boy och stekarn Rolf Bratt.



Alldrig har jag hört ett så passande efternamn. Roffe skall ha börjat ett välkomsttal vid ett av hans födelskalas med Kära snyltgäster.. Ganska kaxigt om du frågar mig.

Roffe är känd (efter en del kontroverser i media) att glida omkring med sin svarta Bentley Continental  fyrdörrars men har även en svart Ferrari F430 Spider. Det sas att den skulle säljas i höstas. Vare den är såld eller finns kvar har jag ingen uppgift om.



Huset ligger beläget på första parkett mot Hotellviken och Baggen, mitt emot badhusen på Restarangholmen och har sin egna brygga nedanför huset som rymmer både hans yacht, skotrar och motorbåtar. 

Jag är imponerad över hur mycket man kan göra på fisk- och skaldjurspatéer. Good for you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0